fredag 20. mai 2016

2 forskjellige kort med 1 dies.


Her er to kort som jeg har laget med en av favoritt  diesene mine fra La-La Land.
 
På det første kortet har jeg brukt det nydelige treet som
 jeg har stanset ut i glitter ark.  Jeg brukt noen bead caps
som blomster og sydd litt "gress" på med gull tråd.
 

På det andre kortet har jeg brukt "avtrykket" etter treet som jeg
 stanset ut og limt inn igjen noen av de fine krusedullene og hjertet
som lager den fine trekronen.
 

på innsiden bruker jeg også noen kruseduller på en liten
 pengelomme. Det er ganske mange dieser som kan brukes på denne
 måten og da får man utnyttet papiret mest mulig. Samtidig som det blir
 litt forskjellig uttrykk på kortene.

Jeg har funnet enda en måte å bruke " avtrykket" på men den håper
 jeg å levere til en utfordring så plutselig dukker det nok opp enda en variant:)
 
 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar