søndag 29. mai 2016

Div kort jeg har kost meg med de siste dagene.

Noen ganger er det utrolig deilig å sette seg mitt i papirhaugen å
 gyve løs med det som faller en inn av farger og stæsj!
Akkurat det har jeg gjort de siste dagene. Så her er noen kort som er laget helt
uten noe annet formål en å være kort som er en fornøyelse å lage:)
 
 
Dette kortet er 15 x10 cm og pyntet horisontalt.
har revet rester av em tapet som hvit panel og brukt et Core´dination
 ark som jeg har pusset med sandpapir som hoved panel.
Hjerte disen er en annen av favorittene mine og er fra Ryher.
øyenstikkerne er fra Kina...
 



Her er rufseblomster fra Papirdesign og gull sytråd
fra stoff og stil. resten av pynten r fra Kina...
 
 Det er alltid noe vidunderlig underveis fra kina!
 

Inni er det skrivefelt og en pengelomme med bord fra en ny
 kantpuncher jeg just kjøpte på ferie i Croatia.
Sommerfugler er noe av det fineste jeg vet på kort
 (i virkeligheten er jeg redd for alt som flyr..)
 og så passer de til hvilken som helst anledning!
 
 
 
 
 
På dette kortet har jeg brukt en dies fra Mariane design som jeg er
 veldig glad i. Det er noe herk å få hele grenen ut av disen men den
er så fin at en ikke trenger så mye mer pynt. Har brukt en embossing folder
 på det lysegrønne panelet og noen halvperler. sommerfuglene er rester
 som blir igjen etter en kant puncher fra Croatia.

 
Inni er det skrivefelt og pengelomme.
 
 
 
 
 
Det siste kortet jeg tar med her er bare 11x11 cm.
Noen ganger er det veldig greit med små kort,
 så slipper man å skrive en hel avhandling.
 


Her har jeg brukt samme pynt som omtalt over og
et blondebånd som jeg også kjøpte i Croatia.
 

Let alltid og alle steder etter noe som kan limes på et kort:)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar