onsdag 25. mai 2016

Pasteller gjør meg GAL!

Joda jeg har jo denne bloggen for å kunne delta på utfordringer.
Men da jeg så dette Mood Boardet fikk jeg traumatiske flashbacks til tidlig åttitall da
Mor klippet det lange håret mitt, fik frisøren til å sette perm alla
 Mac Gyver og kledde meg i lyserødt, lysegult og mintgrønt.
 
moodboard_cilimaj

Men så fikk jeg øye på den fantastiske "kommunist" blokka med blygrå
 himmel bak til venstre i midten. Jeg sendte varme tanker til herlige Polen,
 Lech Walesa og Solidaritet! Det var det som inspirerte meg!

 
 Her er det kortet jeg lagde til utfordringen.
 

 Produktliste:
blygrå Bazzil.
Lysegrått ark  Fra GF Smith and Son.
Blygrått og rosa tau fra Panduro.
Lyserødt ark bakside fra KaiserCraft.
Lyserødt ark med glitter hjerter fra Panduro.
Lysegrå velum, diser og blomster ukjent produsent.
 
 
med dette kortet deltar jeg i denne utfordringen:
ciLi in Papers utfoprdring Mood Board
 
 
 
 
 

 Og her er de to jeg lagde til Polen og Lech Walesa!



Har jeg blitt en Rosablogger nå?





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar