søndag 3. juli 2016

Et besynderlig kort.

Det begynte med bildet av bilen, den gamle biletten
og noen blå og grønne papir... Tenkte det kunne bli et kult guttekort..
Så kom jeg på at det er fryktelig irriterende at jeg ikke får til vintage kort.
Så tror jeg morfinen begynte å virke:)
 
 
Det føles ganske absurd å krølle og rufse til ellers helt perfekte bilder
 og papirer (men litt moro lell) 
 
 


 
på innsiden er det pengelomme og skrivefelt som også har fått hard medfart.
 

 
 
Det tok innmari lang tid å få spredd tre og metallpynt utover så det
 skulle se mest mulig tilfeldig ut. Nå ligger de fine papirene mine tynt ann,
kan fort ende med mer rufsing.
 
 
Produktliste: 
Glanset grønn kartong og lyseblått papir fra Conqueror.
Mørkere blått og mønster ark rester ukjent produsent.
Bil bilde fra en samlekort serie fra Hjemmet og
 billett bilde fra burleskbok fra loppemarked.
Del av trevifte fra Fretex.
Div. smykkedeler fra Mors skap og Fretex.
blonde fra Croatia.
 
 
Med dette kortet deltar jeg i disse utfordringene:
 

7 kommentarer:

  1. Nydelig kort. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Hjerteboden. DT Veronique

    SvarSlett
  2. For et tøft herrekort!
    Jeg likte rufsingen!
    takk for at du deltar hos Hobbygarasjen!
    DT Julia

    SvarSlett
  3. tøffe kort, takk for at du deltar hos hobbygarasjen.no
    DT Graciela

    SvarSlett
  4. Stilig herrekort!
    Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping denne gangen, lykke til i trekningen!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  5. Så morsomt at du koser deg med nye teknikker:) Kjempeflott kort! Takk for at du deltar på Trykkpressa og lykke til! Klem fra DT-Camilla

    SvarSlett
  6. Stilig guttekort! Takk for du deltar hos kort o mania.
    Klem ane dt

    SvarSlett
  7. Stilig herrekort, skjønne godt du sliter med å krølle og rufse flotte bilder. Takk for at du deltar i Papirplaneten sin utfordring. DT Monica

    SvarSlett