fredag 9. september 2016

Elgkort i høstfarger med ramme av lampeskjerm blomder.


Jeg har vokst opp på gård. Og på en gård er høsten årets høydepunkt.
 Alle grønnsakene er ferske å høstes rett før middag: det formelig
 flommer over av ville bringebær, bjørnebær, nøtter, epler, pærer og alle
 slags plommer!

 

Å så fargene da! rustrøde, gule, brune, oransje og gyldne.
Å så kommer ELGJAKTA:)! Første Lørdag etter 5. oktober
 starter den Man samler seg fra gårene omkring å
 går jag mot utplasserte skytterposter. MMMMMM ELG!!!

 



Jeg lo godt i fjor da Nille Elgen dukket opp på div. Julekort:) nå blir nok
alle Scrappere sinte for at jeg poengterer at dette definitivt er en 
ELG og ikke et Reinsdyr!




Som ramme rundt hele kortet har jeg brukt en av mors gyldne lampeskjerms 
blonder fra da hun holdt kurs på 80 tallet. Og det er mange ruller med metervis igjen:)


Inni kortet har jeg tatt opp igjen fargene og papirene fra fremsiden og laget et
 panel med pengelomme som er så skjult at man kan bruke det uansett om det
 skal penger i.Og så har jeg laget et skrivefelt.

 



Produktliste:
Oransj Bazzil.
Alle andre kartonger og papir fra reklameblokk.
Lampeskjerms blonde fra mors skap.
Ovale diser fra Spellbinders. 
Bladpuncher på innside fra Panduro.
Firkantet dies fra Sizzix.
 blad puncher utside fra TGR.
Tre elg fra Nille.
Bling på skrivefelt fra Panduro.
Blomster diser fra Ebay.


Med dette kortet deltar jeg i disse utfordringene:






11 kommentarer:

  1. That is gorgeous---love the colors! Thank you for joining us over on the HIMCR blog!

    SvarSlett
  2. Nydelig kort. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Hjerteboden. DT Veronique

    SvarSlett
  3. Gorgeous fall card. Thanks for playing along with us at Fab'n'Funky. hugs, Pat K x

    SvarSlett
  4. Så herlige elger og flott oppsett på kortet ditt
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  5. Flott kort med fin bruk av mange dieser :o)
    Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen :) Pia

    SvarSlett
  6. Gorgeous card - with a fab use of die cuts and beautiful colours. Thank you for joining us at Fab'n Funky.
    Alison x

    SvarSlett
  7. Great card! Thank you for joining us at Card Mania Challenge, good luck :)

    SvarSlett
  8. Herlig høstkort! Digger bruken av elg :-)
    Tusen takk for din deltagelse hos Hobbygarasjen!
    DT Julia

    SvarSlett
  9. Herlige høst farger og detaljer, kjempeflott kort!
    Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
    Masse lykke til! ♥ DT Tindaloo
    PS: Om du titter innom bloggen min så har jeg en flott BloggCandy! :)

    SvarSlett
  10. Lovely creation!
    Thanks for playing at Card Mania Challenge.
    Ileanaxx

    SvarSlett
  11. Så fint høstkort :) Mange flotte detaljer. Takk for at du deltok i Papirplaneten sin høstutfordring.
    DT Annelen

    SvarSlett