tirsdag 20. september 2016

Enkelt rustikt julekort.

 
 
 
Jeg er vel litt stillforvirret når det gjelder kort. På sikt skal jeg
lese meg opp på emnet... Inntil da blir det bruker jeg utfordringsbloggene
til å sparke meg selv bak og ofte ut på dypt vann. denne gangen er det
rustikt jeg prøver meg på.
 
 
Striebåndet med røde stjerner har jeg fått av mor fra Frankrike.
Tre hjerte knappene har jeg fått av en svigerinne. Den røde strietråden har mor
kjøpt to fem kilos bunter av på et nedlagt veveri.
 

bakerst i hjørnet har jeg en fin liten snøkrystall som er i et noe medtatt
metall og så har den hamp hyssing som jeg lot bli med på kortet
 frøkapslene har til og med rusten ståltråd.
 
 
Juletrærne er jeg mektig stolt av. jeg har tatt et akvarellark og dabbet med
 grønn sverte så det blir fine ringer i forskjellige sjatteringer.
og i Jamie Olivers ånd er ingen klippet helt rette eller helt like:)
 

 

 
 
Det er kanskje litt utradisjonelt med sort base på et julekort men da ble
det litt  røft som jeg tror at kanskje er noe i nærheten av rustikt:)




 
 
Produktliste:
Knapper høyre hjørne fra bestefars lanhandleri.
Blomst, metall snøfnugg, sort kartong og God Jul die cuts fra Panduro.
Brunt papir fra reklameblokk.
Frøkapsler og akvarell papir fra Søstrene Grene.
Grønn og brun Arcival ink.
Annett er gaver son nevnt over.
 
 
Med dette kortet deltar jeg i disse utfordringene:






1 kommentar:

  1. Syntes du løste oppgaven fint jeg.
    Fint med julebåndet og de brune blomstene.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    Dt Jorunn Elin

    SvarSlett