fredag 14. oktober 2016

Et rosa kort som jeg ble veldig glad av å lage:)

 
 
Noen har kanskje gjettet at jeg ikke liker rosa... Men rosa sløyfe aksjonen liker jeg!
Så i dag er jeg kjempefornøyd med det rosa kortet! Det er spesielt bakgrunns teknikken jeg er fornøyd med. Jeg så et blogg innlegg på Gracielaslife HÆR for en stund siden som jeg ble veldig fasinert av. Hun bruker diser for å lage bakgrunner på noen veldig fine CAS kort. ta en tur innom bloggen hennes  det er vell verdt et besøk:)

 
Når jeg tenker på hva Rosa Sløyfe aksjonen gjør for folk så er det
egentlig fint at så mange utfordringsblogger har det som tema nå.
 

Made for an angel står det bakpå denne engelen fra korthobby.
 Men en engel til å passe på syke kan jo passe fint det og.
 


Jeg tror det er et aldrings tegn: jeg har utviklet en høy tålleranse for
 ganske søte pyntediser...Denne har jeg tenkt til bryllupskort men jeg fikk
 den samme dag som jeg begynte å teste den nye bakgrunns metoden..
 å sånn går nu dagan..

 
blonden er egentlig dobbelt så bered med små hjerter i men en liten
måletabbe gjorde at jeg måtte dele den i to. 

 
 
inni kortet er det skrivefelt og et hjerte for å ta opp igjenn
litt av pynten fra forsiden.


                                                  

                                                                       Produktliste:
Rosa og rosa prikkete Bazzil.
Hvit kartong til hjertet og skrivefelt fra reklameblokk.
Blonde fra Scrappiness.
Engel fra Korthobby.
Halvperler, hjerte perler og hjerte dies fra Ebay.
 
 
 
Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:
 
 




11 kommentarer:

  1. I like the different pink colours. It's a beautiful card.
    Lia, DT S4F

    SvarSlett
  2. This is so elegant! Love the pinks (it's my favourite colour). Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    SvarSlett
  3. Så flott kort du har laget! Herlig embossing og den lille metallengelen var bare en superfin og søt detalj :)
    Tusen takk for at du deltar hos Fussy and Fancy! Håper vi ser deg igjen neste gang :D

    SvarSlett
  4. This is a gorgeous card, your design is lovely with that beautiful heart set against the pink background. Thank you for joining in the fun with us this time at In The Pink.
    Sue...xxx

    SvarSlett
  5. Stunning card, love the embossing and die cuts
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    SvarSlett
  6. Beautiful card and such a great cause. Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    SvarSlett
  7. Lovely die cut.
    Thank you for joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena DT

    SvarSlett
  8. Hello,
    beauty card and beautiful colors.
    Thank you that you took part in the challenge on Scrapping4funCallenges
    Agnieszka DT

    SvarSlett
  9. Så nydelig kort du har laget !
    Takk for at du deltar i korthobbyutfordringen :)
    klem Wenche

    SvarSlett
  10. Kjempe flott kort du har laget, takk for at du deltar i korthobby's utfordring :D

    SvarSlett
  11. Nydelige kort du har laget! og så kjekt at du ble inspirert av det jeg lager :) takk for linking, setter pris på det.
    Ønsker der fortsatt en fin helg!
    Graciela

    SvarSlett