torsdag 20. oktober 2016

Grønt og brunt julekort med Papirdesign juleark.

 
De siste dagene har jeg holdt på med deilige sterke farger. Så nå kan jeg roe
 ned med noen mer sarte grønne farger fra papirdesign sine jule ark. de
fleste er fra i år men et er fra i fjor som dukket opp i julekassa.

 
 
 
 De ovale disene er spesiallaget til slike brede lave staffeli kort ( det oppdaget
 jeg etter å ha hatt dem i 1/2 ÅR) Vel jeg har et like anarkistisk forhold til kort
 som til mat. Leser gjerne kokeboka fra perm til perm , men ender alltid
 opp med noen litt andre ingredienser en den opprinnelige  oppskriften.

 
Det ser nesten ut som tekst og blondekant på hjertet er kartong men på et 4
 delt ark fra papirdesign er det ene fire delt mørkebrunt med svake prikker i
og det er det jeg har brukt.
 
 

 
 
                     Dette er en mildt sagt diger rose har lurt på hva jeg skulle bruke den til. men
 i år har jeg frukt mye salmetekst på julekort og valgt Mitt hjerte alltid
vanker og Det hev ei rose sprunge. så derfor kom jeg på den rosa.

 
Lyset på bildene gjør dessverre al den delen av kartongen som blir bunnen se
r litt mintgrønn ut. men det er samme kartong som nederste kant på fremsiden.
 Stripen som er brukt både o front og under rosa er en
 av de "bonus stripene" som jeg blir så glad når produsenten lage på
baksiden av reklamen:)  det er skrivefelt på bak/ undersiden av kortet.

 
 
Produktliste:
Lysegrønn Bazzil
Alle mønsterark fra Papirdesign.
Rose fra Panduro.
Hjerte og blad krystaller i metall
 og halvperler fra Ebay. 
Ovale diser fra Litle Darlings.
Chipboard hjerter fra papirdesign.
God jul diser fra Papirdesign.
 
 
Med dette kortet deltar jeg i disse utfordringene.
 
 

 

 

 

10 kommentarer:

  1. Beautiful card! I love that gorgeous rose!!
    Thanks for playing along this week at Christmas Card Challenges!!
    Debbie (CCC DT)
    Debbie's Dash of This and That

    SvarSlett
  2. A gorgeous Christmas card. Thank you for sharing with us at craft challenge. Marlene DT

    SvarSlett
  3. A gorgeous Christmas card. Thank you for sharing with us at craft challenge. Marlene DT

    SvarSlett
  4. Det er et super fint stafelikort. Det er rigtig fint pyntet. Tak for din deltagelse i Kaboks udfordringen. Mvh DT Gitte

    SvarSlett
  5. Beautiful card, thanks for joining us at Christmas card challenges.

    SvarSlett
  6. Et nydelig kort :) Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Kreativ Scrapping :) klem Rita, DT

    SvarSlett
  7. WOW.. what a fab creation. Everything fits perfectly together - it's a really pretty Card. AWESOME!!!

    Thanks for playing along with our current challenge at The Sketchy challenges and good luck!

    Hugs
    Doris

    *DT* The Sketchy Challenges
    *DT* Die Sketchtanten
    Kleido’s BastelStüble

    SvarSlett
  8. Hi beautiful card and gorgeous colouring and love the layout ! Thank you for joining us in The Sketchy Challenges :)

    SvarSlett
  9. Åhh!! Så vackert! Milda fina färger i vinterstämning. Tusen tack för att du deltar i utmaningen hos oss på kaboks! Kram Anna :)

    SvarSlett
  10. Herlig kort, og digger hvordan du har pyntet rundt rosen. Kreativt og flott :-)
    Tusen takk for at du scrapper med oss i kaBoks :-)

    SvarSlett