søndag 22. januar 2017

Barnevogn kort


Grøss! jeg har en voldsom motreaksjon på mitt eget kort fra forrige innlegg.
Så da var det bare å lage et nytt babykort uten blomster og hjerter.


"Gresset" er en lampeskjermblonde fra slutten av 70 tallet.
Håndtaket er en skolisse fra en "seilersko" jeg hadde på gymnaset.
Pappen ligner ganske mye på 80 talls strietapet,og julene
er knapper fra min bestefars landhandleri. Bamsebåndet er
fra Nille og papiret er rester og det var hele produktlisten.

 

Se det nå er jeg reddet! et kort uten tant og fjas!
Til og med kjønnsnøytralt og politisk korrekt:)
Ding Dang Jing Jang kanskje jeg finner balanse en dag...
(ingen overhengende fare)

Med dette kortet deltar jeg i disse utfordringene:



5 kommentarer:

  1. Thisis really sweet. Loving your paper pieced pram!

    thanks for sharing over at Creative Moments,

    Hugz Tinz

    SvarSlett
  2. This is so cute, love your pram with the dots and the "lace".
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    SvarSlett
  3. So nice card! Sweet image. Thanks so much for joining us at Scrapping 4 Fun Challenges. Hugs Agnieszka

    SvarSlett
  4. WoW, what a beautiful card :-)) I like your dots.
    Thanks for sharing at Scrapping4Fun. Hugs, Andreja

    SvarSlett
  5. Koselig kort!
    Takk for at du deltok på scrappegarasjens utfordring.
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett