torsdag 1. juni 2017

Bryllupskort i sølv og hvitt.


Jeg liker ikke bryllup. Det er bedritent kjedelig! jeg går i absolutt færrest mulig. Vi lagde overraskelses bryllup med bare familie, og vennefest etterpå. Da slapp vi å ha med slekt,  naboer og rukkel og ræl. Dermed fikk ingen tid til å lage teite sanger, bordleker og pinlige øvelser for selskapet:) men bryllupskort det er en annen sak, de lager jeg hjertens gjerne!



 Dette treet er jeg veldig glad i men det er alt for sjeldent jeg får brukt det.
Jeg tenker alltid på det som livets tre i edens hage:) Men så er det jo ingen
epler på men derimot et lite hjerte så derfor fant jeg tu at jeg skulle teste
det på et bryllupskort.


Jeg er veldig fornøyd med stemplene med til brudeparet og gratulerer.
Men denne teksten her er en helt pyton klisje som bare err med fordi
jeg skulle trene på heat embossing. DET ER STAS!



 

Kortet sett fra siden når det er åpent og unner når det er lukket.




 Blomstene på treet er en perlesnor svigermor hadde med fra
Bolivia som jeg har klippet opp. Pys er med bare fordi katter
er favoritt dyret mitt:) å så synes jeg kortet trengte et lite brekk
fra bare sølv og hvitt. Baksiden er et enkelt men stort skrivefelt
med plass til div. banaliteter.




Produktliste:
Kartong fra reklameblokk.
Preget sølv papir fra Søstrene Greene.
Tre dies fra La La Land Crafts.
Stempler og metall blad fra Kort og godt.
Mathea roser fra Hobbykunst.
Blomster perle bånd fra Bolivia.
Embossing ink pad fra Ranger.
Embossing pulver fra inkido.
Annet fra Ebay.






8 kommentarer:

  1. Well this is such a beautiful and unique card! I am really impressed with that lovely tree! I sure hope you will join us again at Just Us Girls!

    SvarSlett
  2. Fabulous design, lovely card!
    Thank you for sharing at Allsorts Vintage Challenge;-))m

    SvarSlett
  3. hei, må bare le når jeg leser om dine tanker om bryllup hehe men kortet derimot er veldig fine, flotte detaljer og kjekke brette teknikk du brukte.
    takk for at du deltar hos Scrap from your heart
    DT Graciela

    SvarSlett
  4. Så artig å se at noen føler akkurat det samme som meg når det kommer til bryllup :D

    Kortet er nydelig. Herlig å se at du har embosset det meste av tekst :)

    Takk for at du deltar på utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb :)

    DT Cathrine

    SvarSlett
  5. Hehe, men bryllups kort klarte du fint!
    Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring!
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  6. Pretty card design! Thanks for sharing with us at Crafty Gals Corner!

    SvarSlett
  7. Virkelig flott bryllupskort du har laget! Kjempestilig! Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK!
    DT Anita Lise.

    SvarSlett
  8. Å så nydelig bryllupskort. <3

    Tusen takk for at du deltar hos Scrap from your heart.

    Klem DT Line

    SvarSlett