tirsdag 15. august 2017

En liten tre Fe.


Jeg har utvidet distress ink samlingen min litt å selvsagt ble det noen gule, orange og røde farger som havnet i handlekurven. Å så har jeg nettopp fått denne lille søte tre feen som må prøves ut.


Sånne kort med siluetter kunne jeg bare drømme om før jeg fikk
presision press. Den gjør at jeg får klare hele stempler selv om jeg
skjelver veldig på hendene så det var en god investering for meg:)


Generelt er jeg ikke særlig begeistret for dilldall derfor får jeg
stadig sjokk over hva jeg liker på kort. Blomster, blonder, perler
og nå også søte små feer.


 Jeg skulle ønske jeg hadde en bedre tekst men det får jeg forsøke
å finne på neste handle runde. Det hjelper selvsagt at jeg får brukt
mange fine orange farger her:)




Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:



5 kommentarer:

  1. Beautiful. Thanks for sharing at Always Fun Challenges.
    ~DT Janis

    SvarSlett
  2. Me again. Thanks for sharing at Moving along with the times too.
    ~DT Janis

    SvarSlett
  3. This is a gorgeous card! Colours and images are stunning

    Thank you for joining our 'Things That Fly' Challenge at MAWTT

    Crafty smiles

    June/DT

    SvarSlett
  4. Very pretty. I love the rich colors for the sunset and the silhouette images. Beautiful. So glad you shared over at Aud Sentiments.
    Billie A
    Aud Sentiments
    Creative with Stamps
    Catch the bug
    Inspiration Destination
    Paper Play Sketches

    SvarSlett
  5. Så stilig bruk av stempel :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kreativ Scrapping :)

    Klem fra DT Kristine

    SvarSlett