onsdag 27. juli 2016

Et guldkantet god bedrings kort med sommerlige blomster, gjenbruks papir, smykkedeler..og litt til.


Sånn som dette liker jeg å bruke mønsterark.
La dem komme ordentlig til sin rett uten masse distress og annet stress.

Jeg syne både lilla og grønntonene i Pion sin Lavendel serie er både
 behagelige og anvendelige. Jeg har brukt Hjerte diesen fra Ryher fordi den er
 såpass enkel og elegant at den pynter masse uten å være overdøvende.
 som den bortskjemte jentungen jeg er har jeg fått printer av Mor og Far
 ( bare til kort) har et dårlig skriveprogram.. men nå har min mann fikset
 sånn at det  retter  både norsk og engelsk.På mirakuløst vis
 kan jeg nå også velge  farge på skriften sånn at det passer til kortene!?..



Kartongen til panelet og bladene har ligget i et skap siden jeg laget
 pakkelapper med den da jeg var liten:) Smykke delene er fra et
fryktinngytende dingeldangel smykke jeg fant på Fretex. Men delt opp
 i små porsjoner synes jeg det blir riktig så fint. 


De små øyenstikkerne er ikke mer en 1.2 cm lange og vingene er spinkle og fine
men siden de er flate er de perfekte til å pynte kort med.


De som er interesserte i gastronomi vet at det er inn med en ingrediens
 "served 3 ways" Her er det blomster på papiret, papir blomster og noen søte
 små rhinstones blomster.

Innsiden av kortet har en lomme til gavekort pyntet med utklipps
 ark fra lavendel serie og et skrivefelt.






Produktliste:
Glanset guldkartong med hvit innside fra reklameblokk.
Grønn kartong som lå i mors hobbyskap fra jeg var liten.
Mønsterark og utklippsark fra Pion Design.
Hjerte dies fra Rayher kjøpt på Hobbykunst. 
Guld pynt bak blomster er smykkedeler fra Fretex.
Papir blomster fra Wild Orchid.
Blad dies, rhinstones blomster og øyenstikkere fra Ebay.
Tekst printet på mønsterpapiret.


Med dette kortet deltar jeg i disse utfordringene:



10 kommentarer:

  1. Vakkert og elegant kort, Ingunn! Supert å bruke deler av gamle smykker fra Fretex. Gjenbruk er jeg veldig stor tilhenger av.
    Tusen takk for at du deltar i Hjerteboden sin utfordring, Alt er lov!
    Klem, DT-Anita

    SvarSlett
  2. Nydelig kort!
    Takk for at du deltar i utfordring hos Card and Scrap.
    DT Ellenor Monica

    SvarSlett
  3. Så lekkert og elegant kort i flotte farger! Liker veldig godt effekten med gull!

    Takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Delikat og nydelig! Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby. Klem Katarina

    SvarSlett
  5. Lekkert.
    Og som du sier, når mønsterarket er så fint, hvorfor skal man absolutt dekke det til
    Takk for at du er med på juliutfordringen til Kreativ Hobby
    Klem fra DT-Kaia

    SvarSlett
  6. Nydelig kort! ♥

    Tusen takk for at du deltar hos Hjerteboden!
    Gry

    SvarSlett
  7. Flott kort med fine detaljer. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  8. Nydelig kort!
    Takk for at du tok utfordringen hos Scrappegarasjen.
    DT-May Linda

    SvarSlett
  9. Lekkert! Nydelige farger og flott pyntet.
    Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring.
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  10. Et nydelig kort til noen som trenger det - Takk for at du deltar i sommarutfordringa hos Papirplaneten - Klem DT- Anita

    SvarSlett