søndag 27. november 2016

Julekort med gul engel



Kanskje jeg skal begynne å omtale kortene som mine verk og gi dem 
sjelfulle navn. ette er kort nummer to i en føljetong på tre til et moodboard
 som jeg viste til i forrige innlegg.


Denne gangen har jeg brukt alle fargene unntatt orange.
Da står jeg igjen med blå, sort, of withw, beige og gul.


Jeg måtte jo bare prøve meg på er julekort. tror ikke jeg har prøvd 
hverken sort eller gult før.


Siden jeg ikke kan bruke grønne blader fant jeg ut at jeg ville bruke
 snøkrystaller og perler innimellom blomstene istedenfor. 
Jeg likte at det ble en ordentlig vinterbukett.


Siden jeg har brukt lit of withw glitterkartong til engel på innsiden og noen
 av snøkrystallene så valgte jeg et gammelt gult ark fra Pandyro til 
engelen siden det og har litt glitter mønster.


her har jeg brukt Papirdesign sin God Jul dies. Haddetenkt å bruke skyggen 
i beige men det ble nesten litt violdsomt så jeg endte med å bare bruke
 teksten i of withe glitterark.

Inni kortet er det skrivefelt, og så har jeg tatt opp igjenn littegranne 
av pynten fra fremsiden inni kortet også.


hmm. det er en noe uvandt farge kombo. Men sannelig tror jeg det går ann:)




Produktliste:
Blå kartong fra Bazzil.
Of withw og sort ark fra reklameblokk.
Of withe glitterark fra Rayher.
Gult glitterarkog beige blomst fra Panduro.
Blå blomster Halvperler og God Jul dies fra Papirdesign.
Mønsterark fra Pion design.
Engle diese ukjent produsent.
Firkant diser fra Sixxix.
Snøkrystall diser fra Ebay.

Med dette kortet deltar jeg i disse utfordringene:
Kort o Mania.Alt er lovScrappegarasjen. Jul

















































13 kommentarer:

  1. You have created a beautiful Christmas card, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    SvarSlett
  2. Kjempefint julekort du har lagd :)
    Takk for at du deltar hos Scrap from your heart.
    DT Bodil

    SvarSlett
  3. Very beautiful! The colors are so striking and that angel is really gorgeous! Beautiful textures with the flowers! Thanks for joining us at Brown Sugar!

    SvarSlett
  4. Hei Ingunn. Du har lagt inn en link på vår utfordring, god jul og engler.
    Men den fungerer ikke. Kanskje du kan legge den inn på nytt?
    Mvh Katarina, Kreativ Hobby

    SvarSlett
  5. Flott!
    Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby

    DT-Heidi

    SvarSlett
  6. Kjempeflott julekort i blått.
    Takk for at du er med på novemberutfordringen til Kreativ Hobby
    Klem fra DT-Kaia

    SvarSlett
  7. Gorgeous creation, thanks for joining Allsorts challenge, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    SvarSlett
  8. Beautiful card. Love the angels.
    Thanks so much for joining us at Winter Wonderland.
    Lou DT xo

    SvarSlett
  9. A beautiful classic card. Love your colour choices and design and layout. Your flower spray really does pull it all together. Thanks for joining in with our 'Poinsettia/Snow is falling' theme at Winter Wonderland, and good luck
    Eileen :)

    SvarSlett
  10. Nok eit nydelig kort:-) liker ideen med snøkrystaller under blomstene:-)

    SvarSlett
  11. Så flott et kort, nydelig pynt. Takk for at du deltar i Hjerteboden sin utfordring Jul. DT Monica

    SvarSlett
  12. Lekkert:)
    Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring.
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  13. Så nydelig kort!! Engelen er jo bare helt fantastisk!
    Takk for at du er med på utfordringen vår hos Scrappegarasjen!
    klem, Synnøve

    SvarSlett