søndag 5. mars 2017

Et romantisk,feminint og sart gratulasjonskort til et kvinnemenneske.


Hmmm... Foamiran er avhengighetsskapende. Å jeg som for under 14 dager siden proklamerte min egen treningsleir for shabby chic kort for ferdig... Vell... jeg må nok prøve å få tak i noen tøffere blomsterdiser. Eller kanskje til og med leve med at det dukker opp et romantisk kort i ny og ne:) (jeg har nesten sluttet å få raserianfall av rosa papir også.. Livet er rart gitt!)


Jeg er så glad i sånne fine tynne chipboards i tre og så synes jeg helst de
bør være mest mulig synlige! Det er første gang jeg bruker bokstav
klistermerker på en sånn type kort. Jeg synes ikke det var noen suksess.
så det blir nok siste gangen også:)


På de hvite foamiran blomstene har jeg brukt litt "kalk strykejern" sverte.
synes det blir litt mer liv i dem da og så får jeg trent litt på distressing og
da:) jeg har bare to sett med blomster diser men jeg så noen russiske damer
som laget Kala med hjemmelaget mal så det må jeg prøve mens jeg venter
på flere diser.


Fant ut at det er utrolig lenge siden jeg har brukt kant puncher.
men det er jo en enkel og fin måte å pynte et skrivefelt på.
Så har jeg laget en pengelomme og brukt "innmaten" i chipbordet
til pynt på den. Det synes ikke så godt men det er en fin liten bue
sak på midten så alt for galt å hive den.



Alle bør unne seg litt Foamiran!!! Hvis det dukker opp i Norske
butikker blir jeg veldig glad hvis noen tipser meg om det:)
Sånn nå er jeg ferdig skravlet for i dag.

Produktliste:
  Kartong og papir fra reklameblokk. 
Foamiran fra Noor! Design.
Hvit "bust" fra Plantasjen.
Tynn blonde og grønne spisse blader fra Nille
sommerfugler fra Panduro.
Shipboards fra Scrapiniec.
Emalje skilt fra strikkebutikk på Kolbotn.
Kant punch fra TGR.
Bånd fra Søstrene Greene.
Kalk sverte fra Cats Eye.
Annet ukjent produsent og Ebay.

Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:






12 kommentarer:

  1. Your creation is just lovely with s super vintage feel, many thanks for joining us at Allsorts challenge.

    B x

    SvarSlett
  2. Very pretty and great details!
    Thanks for sharing with us at Allsorts!

    SvarSlett
  3. Enda et flott kort! Så fint du har fått til blomstene. Fomarin er spennende!!!
    Nok en gang takk for at du deltar på utfordringen hos Scrap and Craft.
    Klem fra Randi

    SvarSlett
  4. Gorgeous card with a lovely vintage feel. Thanks for playing along with us at Fussy and Fancy Friday Challenge. Pat K x

    SvarSlett
  5. What a gorgeous project! Thank you for entering our challenge at Allsorts with your creation.

    SvarSlett
  6. Gorgeous card, beautiful details.
    Thank you for sharing at Allsorts 'Spring Inspiration' challenge and good luck x Susan x

    SvarSlett
  7. Very beautiful card. Thanks for joining I Kropka challenge.

    SvarSlett
  8. Very pretty, and that flower is a WOW! Thanks for sharing with us at ITP. Hugs xx

    SvarSlett
  9. Takk at du er med oss på ikropka. Har du lest reglene for utfordring? Du kan melde bare ett kort til en utfordring og jeg lan se at du har to;)

    SvarSlett
  10. Absolutely gorgeous card.
    Thanks for joining in with The Ribbon Girl March card challenge and good luck in the prize draw!
    Hugs, Donna xx

    SvarSlett
  11. Flott kort og nydelige farger! ♥
    Tusen takk for at du deltar hos Papirplaneten!
    Gry

    SvarSlett
  12. Great ! Thank you for joining us for the challenge I Kropka;)

    SvarSlett