torsdag 30. mars 2017

shabbychik/romantisk kort med hjemmelaget Foamiran rose.



Jeg har fremdeles Litt dilla på Foamiran:) Det er så kult! så fant jeg en bunke med søte (litt vell søte) vintage bilder som jeg må finne på noe med. Rammen  jeg har  brukt har ferdig trykket blomster på. Jeg trengte den og den lille sløyfen for å få litt av hente inn litt av blomsterfargene sånn at kortet ble litt mere balansert.


 I går natt brukte jeg en halvtime på you tube for å skjønne hvordan 
man knytter sløyfer... skulle tro man kunne det når man er halvgammel
 men jeg ble mektig stolt av dette eksemplaret der begge båndene
 kommer pent ut på baksiden.(Hehe skal ikke mye til før jeg
 er sprekkeferdig av stolthet:))


Å så er jeg så avsindig lykkelig for å ha fått tak i Foamiran. Det er så gøy!
En annen ting jeg har fått tak i pga. Foamiran er støvbærere. de egner
 seg flott til innimellom blomster også. Til jul ville jeg sagt at de var frostet, 
nå tenker jeg at de sukkersøte:) Greit å endre vinkel etter årstidene...


Innsiden er enkelt pyntet med skrivefelt og en pengelomme som har
 fått med litt rester av bånd og blomster fra forsiden og limt på glanset
 rosa kartong for å ta opp litt av fargen fra forsiden.




Produktliste:
Papir og kartong fra reklameblokk og restehaug.
Blonder og bånd fra Croatia.
Hjerter fra Panduro.
Støvbærere fra Noor! Design.
Ramme dies fra Sizzix.
Blomster fra Wild Orchid.
Hjemmelaget Foamiran Rose.
Ramme og bilde ukjent produsent.
Dieser fra Ebay.

Med dette kortet deltar jeg i disse utfordringene:









8 kommentarer:

  1. Kjempe lekkert kort og
    takk for at du scrapper med oss hos Papirplaneten, DT Bente:)

    SvarSlett
  2. Your card is gorgeous! I love that vintage image and how you've embellished it with the beautiful laces and flowers. The inside is stunning as well - wonderful card! Thank you for playing along with our monthly challenge at Craft-Dee Bowz, Anything Goes & Include a Handmade Bow :-)

    SvarSlett
  3. WOW ... your card is just beautiful and that lace is GORGEOUS! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘LACE’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

    SvarSlett
  4. Beautiful card! Great ribbon :)
    Thanks a lot for joining us at Fussy and Fancy! :)

    SvarSlett
  5. Nydelig shabbychik kort, mange fine detaljer her. Tusen takk for at du deltar i utfordringa til Papirplaneten.
    DT-Annelen

    SvarSlett
  6. Such a gorgeous card.
    thanks for joining in with The Ribbon Girl March Anything Goes - Any image challenge and good luck in the prize draw.
    Hugs, Donna xx

    SvarSlett
  7. This is soooo gorgeous! The lace background is unusual and adds so much to the design. Your flower is heavenly! Thanks so much for sharing with us at Really Reasonable Ribbon Spring/Easter challenge!

    SvarSlett
  8. Beautifully created with all your pretty elements and design!
    Thank you for joining our challenge at The Sisterhood!
    Diane TSH DT {Nellies Nest}

    SvarSlett