onsdag 10. mai 2017

En liten tråd kan gjøre stor forskjell!


Hvis noen forventer at overskriften skal få følge av livsvisdom så må jeg skuffe dere med at jeg ikke er SÅ gammel at jeg er blitt klok enda. Dette er et av mange kort der jeg tester ut embosssing foldere på CAS kort. Her er det nok for mange lag till at jeg treffer helt.



Det som var moro her var at jeg syntes virkelig det manglet litt ett
eller annet, men da jeg satte på den bitte lille sløyfen av to små
tråder så funket det plutselig bedre på et vis:)


Jeg fikk tak i en hel bunke med disse små embossing folderne med
jul, takk og bursdags tema. Synes de er ganske nusselige.


(Her ville det vanligvis vørt bilde av innsiden med skrivefelt, litt pynt
og pengelomme men tror ikke det går på CAS kort så jeg droppet bare
det bildet:))


Produktliste:
Blå kartong fra Søstrene Grene.
Grått ark fra reklameblokk.
Stjerner, limputer og bånd fra Nille.
Embossing foldere fra QuicKutz.
Sommerfugl og sytråd ukjent produsent.






10 kommentarer:

  1. What a beautifull elegant card. I love butterflies
    Thank you for joining our Challenge at Creative Moments, good luck!
    Looking forward to see you at the next challenge

    X
    Diana
    DT Creative Moments
    Diana's Creations

    SvarSlett
  2. Super cute!!! Thank you for joining us at Love to Scrap, good luck!!! Amy DT

    SvarSlett
  3. Pretty! Thanks for sharing with us at Word Art Wednesday this week!!

    SvarSlett
  4. This is very pretty card. Thank you for sharing with us at Crafty Creations Challenge. Marlene DT

    SvarSlett
  5. This is very pretty card. Thank you for sharing with us at Crafty Creations Challenge. Marlene DT

    SvarSlett
  6. This is very pretty card. Thank you for sharing with us at Crafty Creations Challenge. Marlene DT

    SvarSlett
  7. Lovely CAS card. Thanks so much for sharing your creation with us over at the Crafty Creations Challenges Blog.
    Kristina DT

    Crafty Creations Challenges Blog
    Cards by Kristina

    SvarSlett
  8. Hi just love that colour and the embossing is so effective Thank you for joining us in The Sketchy Challenges :)

    SvarSlett
  9. What a sweet card. I love the embossing and your little bow is just precious! Thanks for joining us at Craft-Dee BowZ for our May challenge! --Gail

    SvarSlett
  10. Great job, the card is really beautiful.
    Thank you for sharing on CWAA and I hope you join us next month. Good luck, I keep my fingers crossed.
    BożenA DT CWAA

    SvarSlett