fredag 16. juni 2017

Et bittelite hvitt bryllupsstafelikort med ting på...


Som dere sikkert aner har jeg laget et kort for å bli med på flere utfordringer samtidig:) å her er det ferdige resultatet. Kortet er 9,5x9,5 cm når det er klappet sammen Og passer akkurat til et gavekort eller en pengegave.


Jeg har fått brukt hele 9 dieser og fått plass til en del pynt selv om
kortet er lite. Denne hjerte diesen er en av favorittene mine til
bryllupskort. jeg ender ofte med å bruke innlays og her har jeg
brukt glitter ark for å fremheve den siden kortet bare er hvitt.




Når kortet er åpent kommer gratulerer teksten frem.
Selv om kortet er lite så passer det fint til et gavebord.




disse sommerfuglene fulgte med noen blomster dieser jeg kjøpte
og er nesten med på alle kort for tiden:) Båndet med hjerte dingel
kom jeg over på Europris. Jeg har klippet det opp å laget en liten sløyfe


På baksiden harr jeg limt på et panel som jeg har kuttet toppen av
for å få plass til et trikkekort som jeg synes er en utmerket gave ide:)
kanten har fått en søt liten blonde og en kvist fra forsiden og så er
det et lite kort og dermed plass til en bitteliten hilsen også.


 



Produktliste:
Hvit Bazzil.
Glitterark fra Rayher.
Andre papirer fra restehaug.
Blonder fra Portugal.
Hjerte snor fra Europris.
Gratulerer dies fra KaBoks.
Firkant dieser fra LDRS.
Hjerte dies fra Rayher.
Annet fra Ebay.

Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:



13 kommentarer:

  1. Så lekkert. Flott å se en annen fasong innimellom!

    Takk for at du deltar hos Scrap from your heart!
    DT-Heidi

    SvarSlett
  2. What a stunning card Love that white on white (looks so elegant) and that shape is super. Thanks so much for entering your lovely card into our 'Anything Goes with a Handmade Bow' challenge at Craft-Dee BowZ this month. I look forward to seeing what you create for our next challenge. Hugs, Barbara

    SvarSlett
  3. This is gorgeous in its simplicity! Thanks for joining the Craft Dee Bowz challeng with your art!

    SvarSlett
  4. Nydelig kort! og du fikk bruke mange dies på en gang, er det ikke herlig!!? takk for at du deltar hos Scrap from your heart
    DT Graciela

    SvarSlett
  5. lovely card project thanks for sharing with Creatalicious Rachel DT

    SvarSlett
  6. Nydelig kort!! Takk for at du tok utfordringen hos Scrappegarasjen!
    DT-May Linda

    SvarSlett
  7. Stunning. An amazingingly beautiful all white easelo card. Thank you for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight for our "Easel Cards" challenge.

    SvarSlett
  8. Vakkert kort og så gjennomført med alle detaljer!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrap from your heart ♥
    Klem fra DT Maya

    SvarSlett
  9. Nydelig kort :-) Likte fasongen på kortet, og hjertediesen var kjempesøt :-)
    Takk for at du deltar hos Papirplaneten :-)
    DT-Gry

    SvarSlett
  10. Hvitt på hvitt er lekkert. Fin bruk av dies. Takk for at du deltar hos Papirplaneten sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

    SvarSlett
  11. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional die cuts and/or punches” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)


    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy the past couple of weeks…
    PPS: Please note that we are Creat-A-licious Challenges and not Creat-I-licious...

    SvarSlett
  12. Så nyyydelig kort:-)
    Takk for at du deltar hos Scrappiness:-)

    SvarSlett
  13. Nydelig! God ide!
    Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring!
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett