tirsdag 4. juli 2017

Gavekortholderkort.


Jeg har tenkt at hvis folk har så lite fantasi at de gir bort gavekort (med mindre det er til Klas Ohlson, hobbybutikk eller Outland det teller ikke som uoppfinnsomt for det er nyttig og gøy!:)) så har de vel heller ikke fantasi til å skrive masse i kortet så da har jeg løst problemet med å lage et lite 7x10 cm gavekortholderkort!


Pakkebåndet er ment å simulere en innpakket gave
Derfor er kortet litt kulere på innsiden der gaven/
gavekortet skal sitte pent bak det buede panelet. 


I utgangspunktet hadde jeg laget en gul bakgrunn
som jeg skulle bruke en runding fra til et annet kort
 men siden kanten  ble så pent preget (vanskelig å 
se på bildet ) så laget jeg et svart panel med en 
mindre runding å da ble det en kul kortholder.


Siden kortet er så lite og skrivefeltet og har en 
liten pyntestripe er det bare akkurat plass til:
 Kjære...Gratulerer med dagen hilsen.... :)


Produktliste:
Gul og sort Bazzil.
Akvarellpapir fra Clas Ohlson.
sorte prikker fra Panduro.
Pakkebånd fra Portugal.
Distress ink.
Archival stempelsverte.
Stempler fra Ebay.

Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:
Scrappiness. Lag noe smått.
Hjerteboden. Alt er lov
Lemon Shortbread.ATG
Crafty Cardmakert . tic tac toe.( Gems/perls, stamp, die cuts)
Crafting With Friends. ATG
Brown Suggar Challenge. ATG



3 kommentarer:

  1. Gorgeous card. Thank you so much for sharing it with us at Crafty Cardmakers and good luck with the challenge. Angela x

    SvarSlett
  2. Kjempe fin, liten gavekortholder:-)
    http://scrappiness1.blogspot.no/2017/06/utfordring-6-lag-noko-smatt-mini-art.html

    SvarSlett
  3. What an original card/gift holder combination! Thank you for joining us at Crafty Cardmakers this time...

    Jackie

    SvarSlett