tirsdag 28. november 2017

Gratulasjonskort.

Innimellom julepakkelapper har jeg fått laget et bursdagskort med den fine sommerfugl stencilen min. Stensilen er så skjør at den er ganske vanskelig å bruke så siden jeg viste at blending var nokså usannsynlig å få til har jeg bare brukt en orange og en gul distress ink som jeg har dabbet i vei med. 



Jeg hadde tenkt å bruke kortet på høykant men så skled stencilen i
kanten så jeg måtte bruke det liggende og kamuflerefeilen med
gratulasjons banneret der teksten er embosset på.Til slutt rundet
jeg hjørnene og satte på noen dots i noen av ringene mellom
sommerfuglene.


Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:



7 kommentarer:

  1. Lovely card. That stencil is so very, very delicate and beautiful. This turned out very pretty with the orange and yellow matted with the tan. I love the enamel dots you put on the rings in the design. Thank you so much for joining in at the Butterfly Challenge!!
    <3 J

    jwoolbright at gmail dot com
    HerPeacefulGarden.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Hi Ingunn, a very pretty card with a very delicate stenciled design, great rescue of the card hiding the slip with sentiment. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends... good luck in the prize draw... Have a wonderful week... Megan DT LPoCF

    SvarSlett
  3. Love how the design was created and the pretty pattern. Thanks so much for joining us this time at the Crafty Creations Challenge, Elizabeth (DT)

    SvarSlett
  4. Very pretty card and your mishap has been well hidden. Love the colour combination. Thankyou for fluttering by the garden. Hugs Mrs A.

    SvarSlett
  5. What a beautiful clean and simple card you have made here which fits perfectly the Lemon Shortbread Monthly Challenge this fortnight. Thank you for entering and best wishes in the draw. Kym (Lemon Shortbread Design Team Member).

    SvarSlett
  6. Such a beautiful card. Love your soft colouring. Thanks for joining us at Cards und More.
    Hugs, Silke

    SvarSlett
  7. Cute! Thanks for sharing at Always Fun Challenges
    Janis, Design Team Member

    SvarSlett