tirsdag 2. januar 2018

Bryllupskort


Jeg har et ambivalent forhold til mine egne kort, særlig disse pene pyntelige dille kortene.. her har jeg prøvd å få frem det flotte hjørnet på arket med å ramme det inne og brukt mere pynt på den andre mere nøytrale siden.


  Pion papirer, chipboards, blomster og blonder passer ofte bra
sammen men det krever litt tankevirksomhet hvis man er opptatt
av at papiret skal synes og ikke bare lime lag på lag og vise en
flik her og der.


  Jeg tror dette faller inn under kategorien romantiske kort. For
meg blir det litt pompøst (det skal ikke så mye til før det blir
det) men det er forbausende hvor ofte det er nettop slike kort
folk etterspør.


(hvordan skal man oppdra kortskrivere til å like avanserte sci fi
kort istede?)Vel hver for seg liker jeg alle elementene på kortet,
jeg skulle bare ønske jeg kunne plukket av halvparten igjen....


  Men som jeg nevnte i forige innlegg er jeg ute etter å bruke opp
noen meter med blonder og en eske med chipboards så med dette
kortet er jeg godt på vei mot det målet:)


Inni kortet er det stort skrivefelt og en pengelomme skjult bak
papirstripene. så har jeg tatt med et par av blomstene og noen
chipboardhjerter inn for å få litt sammenheng med forsiden.




Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:



8 kommentarer:

  1. Nydelig kort:) Takk for at du er med på Kreativ scrapping bloggs utfordring:)

    SvarSlett
  2. What a lovely card.
    Thank you for joning us at 2Sistersontheblog.
    Nicolette DT

    SvarSlett
  3. Wow, what a lovely card!
    Thanks for charing it with us at 2Sistersonthevlog.
    Caroline DT

    SvarSlett
  4. The cream is gorgeous! Thanks for joining us at Lemon Shortbread!

    SvarSlett
  5. What a pretty ,vintage card ,love the cream colours you have used
    Thanks for joining us at Craft-Dee BowZ and good luck
    Tracey x

    SvarSlett
  6. A beautiful card, very pretty! Thanks for joining us at Get Creative Challenges.

    groetjes, Ellen

    SvarSlett
  7. What a stunning card! Love your papers and all the chipboard pieces you've added. The butterflies are so cute! Thank you so much for joining our January challenge at Noor! Design UK of "Anything Goes". Hopefully you make it back for February's! Hugs!

    SvarSlett
  8. A wonderful card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional wishes” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)


    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy these past weeks…

    SvarSlett