fredag 30. mars 2018

Grønt CAS kort.


i dag fant jeg frem stempel platen med disse små damene som jeg synes er så enkle men likevel uttrykksfulle. De er som skapt for CAS kort:) Siden det er vår har jeg brukt lys blå og lys grønn starlight maling på hatten og kjolen. Det beste er at jeg faktisk liker de små tekstene som følger med på plata og det er jammen ikke ofte! Denne synes jeg er av det godmodige slaget som man kan gi hvilken som helst damemenneske:) Jeg har valgt å bruke moen gamle sizzix diser uten søm for å få et krisp CAS uttrykk på kortet. jeg har brukt metallisk kartong som har samme grønn fargen som kjolen som ramme og så har jeg forskjøvet det stemplede panelet sånn at rammen blir tykkere på den ene siden slik at jeg får mest mulig ut av det lille som er av pynt:) Panelet med damen har jeg satt på lim puter for å få litt høyde. På det nederste bildet ser man den herlige glansen i starlight malingen.







Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:

5 kommentarer:

  1. Love the shimmer of the blue and green on this.
    Thanks for linking up at ATSM. :)

    SvarSlett
  2. Simply stunning card. Thanks for joining us at ‘Lets Craft and Create’. Jonnece DT

    SvarSlett
  3. Very pretty -love the shimmer and shine of the green! Thanks for joining us at Lemon Shortbread.

    SvarSlett
  4. Love this CAS card the circle detail is fabulous. Thanks so very much for joining us this time at the Crafty Creations Challenge, Elizabeth (DT)

    SvarSlett
  5. Lovely cas card. Nice shimmer. Thanks for sharing at ATSM this week.

    SvarSlett